موزیک پاپ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام گل مینا

Download New Music Hamed Homayoun Called Gole Mina

دانلود آهنگ غمگین حامد همایون (حامد محمود زاده) بنام گل مینا با کیفیت بالا و عالی لینک مستقیم ۳۲۰ – ۱۲۸ kbps

| پخش آنلاین + متن +  گل مینا با صدای حامد همایون (حامد محمود زاده) |

دانلود آهنگ حامد همایون به نام گل مینا

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…


متن شعر آهنگ گل مینا از حامد همایون

یه موج وحشی بی رحم به آغوشت خطر کرده

همیشه خاطرت خیسه محاله دیگه برگرده

یه ریشه تو دلت گیره  که با تو زندگی کرده

به فریادم برس امشب  هوای ساحلت سرده

گل مینای شبنم پوش شب ساحل تبه مرگه

چی تواین ریشه جامونده که پاهات و گره کرده

تنت زخمی شده مینا من این زخمارومی بوسم

به آغوشت قسم امشب یه برگت کم شه می سوزم

تنت زخمی شده مینا من این زخمارو می بینم

برو تا ساحل آرومه من اینجاریشه می گیرم

من اینجا بی تو می میرم خدایا پای من بسته اس

چه وقت باد و بارونه دیگه مینا نمی لرزه

صدای قلبش آرومه صدای قلبش آرومه

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام گل مینا

از این پس جهت دانلود بهترین و جدیدترین آهنگ های غمگین و شاد به صورت لینک مستقیم همیشه تو گوگل سرچ کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی