موزیک پاپ

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود مداحی حاج حسین سیب سرخی از تو ممنونم

 

حسین سیب سرخی از تو ممنونم

 


 

جهت دانلود مداحی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

متن مداحی حاج حسین سیب سرخی بنام ممنونم ازت

 

هوا هوای کربلا / هوای بین الحرمین

هوای شور و مستیو/ هوای گریه بر حسین
دلم دوباره پر زده / شبیه این کبوترا
حس می کنم پر می کشم / تو آسمون کربلا
از تو ممنونم / نکردی جوابم / با حال خرابم / تو جمع گداها / تو کردی حسابم
از تو ممنونم / نکردی جوابم / با حال خرابم / تو جمع گداها / تو کردی حسابم
.
.
هوا هوای کربلا / هوای بین الحرمین
هوای شور و مستیو/ هوای گریه بر حسین
دلم دوباره پر زده / شبیه این کبوترا
حس می کنم پر می کشم / تو آسمون کربلا
از تو ممنونم / نکردی جوابم / با حال خرابم / تو جمع گداها / تو کردی حسابم
از تو ممنونم / نکردی جوابم / با حال خرابم / تو جمع گداها / تو کردی حسابم
.
.
سالار زینب / امیری حسینم
و نعم الامیرم / ونعم الامیرم
.
.
همدم اشک هرشبم / این نفسای خستمه
تمام دارایی من / همین دل شکستمه
به این امید باز اومدم که آبرو داری کنی
میگه بریده طاقتم باید برام کنی
از تو ممنونم / نکردی جوابم / با حال خرابم / تو جمع گداها / تو کردی حسابم
.
.
سالار زینب / امیری حسینم
و نعم الامیرم / ونعم الامیرم

 

دانلود مداحی حاج حسین سیب سرخی از تو ممنونم

دانلود با کیفیت 128


فال حافظ



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی